Sponsoring

Als vereniging zijn wij volledig afhankelijk van vrijwilligers om alle leden training te geven, wedstrijden te laten spelen en om allerlei andere zaken te organiseren. De leden betalen contributie om de kosten te dekken voor bijvoorbeeld zaalhuur, materialen etc. Deze kosten zijn hoger dan de opbrengst van de contributie. Om volleybal voor iedereen bereikbaar te houden willen we de contributie niet verhogen, maar het gat aanvullen met bijdragen van sponsoren. Met deze bijdrage kunnen wij de vereniging levensvatbaar houden en kunnen onze ruim 150 leden genieten van de mooie sport Volleybal!

Sponsorprogramma

Het sponsorprogramma is opgezet rond het principe Vrienden van Flits. Sponsors kunnen deelnemen aan het Vrienden van Flits programma in de categorien Goud, Zilver of Brons daarvoor wordt:

• Naam en logo op onze website met een link naar uw site;
  • Uitnodiging voor de jaarlijkse netwerk- en informatiebijeenkomst waar u als sponsor in het zonnetje wordt gezet door onze vereniging.

De ruimte die beschikbaar voor bedrijfs promotie hangt af aan welk sponsorprogramma wordt deel genomen.

Kleding sponsoren

Het is mogelijk om kleding te sponsoren voor een specifiek team, of zelfs voor de hele vereniging. Denk hierbij aan trainingspakken, inspeelshirts en/of tassen. Wedstrijdoutfits zijn voor iedereen hetzelfde, en vallen dus buiten deze manier van sponsoren. De vereniging draagt zorg voor de aanschaf, bedrukking en distributie van deze kleding. Meer informatie kan op aanvraag verstrekt worden. Van een kledingsponsor verwachten we wel dat deze ten minste deelneemt aan het vrienden van Flits programma als Zilveren of Gouden vriend voor een periode van minimaal twee jaar.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met sponsors@vvflits.nl