Hoe meld je
je aan bij VV Flits?

Vanaf 6 jaar is het mogelijk om lid te worden bij VV Flits. Je mag, voordat je lid wordt, drie keer vrijblijvend meetrainen.

Neem hiervoor contact op met de technische commissie, tc@vvflits.nl. Zij hebben het overzicht over de teamindelingen, het niveau van de teams en ook waar er ruimte is om mee te trainen. Wanneer de drie trainingen geslaagd zijn en je lid wilt worden kan je je vervolgens inschrijven als nieuw lid van VV Flits.

Heeft u vragen? Mail dan gerust naar tc@vvflits.nl of ledenadministratie@vvflits.nl

Vul het inschrijf- en machtigingsformulier in, of laat je ouders dit doen als je onder de 18 jaar bent, en lever het formulier digitaal in met een (pas)foto naar ledenadministratie@vvflits.nl

Download formulier

Competitie spelen

Wanneer je competitie gaat spelen, zullen jouw gegevens ook door worden gegeven aan de volleybalbond en dient er een spelerskaart te worden gemaakt. Voor deze pas is een digitale foto nodig. Deze foto wordt gemaakt door Flits.

Als je competitie gaat spelen ben je verplicht dit te doen in het Flits-tenue. Heb je nog geen tenue dan kun je contact opnemen met tenue@vvflits.nl

Wij zorgen ervoor dat het tenue zo snel mogelijk besteld wordt. De levering kan enkele weken duren. Heb je dus nog geen shirt probeer deze dan te lenen van een ander lid of vraag een bruikleen shirt van de vereniging.

Kosten wedstrijdtenue

Iedere 3 jaar wordt er een nieuw wedstrijdshirt verzorgd door de sponsoren. Bij het lid worden moet er wel eenmalig een wedstrijdshirt worden aangeschaft.

• Speelshirt: € 40,-
  • Herenbroek: € 16,-
  • Damesbroek: € 20,-
  • Kinderbroek Meisjes: € 18,- (116/164)
  • Kinderbroek Jongens: € 14,- (104/164)

Hoe meld je je af bij VV Flits?

Mocht je erover denken om je lidmaatschap bij VV Flits op te zeggen dan betreuren wij dat ten zeerste en horen wij graag de reden. Heb je geen zin of mogelijkheid meer om te spelen, dan kan je altijd nog donateur worden. Toch afmelden? Dan moet dit schriftelijk.

Indien je je wilt afmelden, moet dit voor 1 januari voor de 2e helft van het seizoen of voor 1 juli van het komende seizoen bij ledenadministratie@vvflits.nl o.v.v. je naam en het team/groep waarin je speelde. Graag ook de reden van je afmelding vermelden.

Indien je afmelding na 1 januari of 1 juli binnen komt moet toch, in lijn met de statuten, voor de 2e helft van het seizoen of de 1e helft van het volgende seizoen contributie betaald worden.

Download formulier